Monday, July 15, 2013

malas


Kutukan telah berlaku ke atas diri aku. why you are so lazy Nadiah??! Nak menaip,bergosip kat blog pun maleh! Dah terlalu lama tak menulis, rasa macam blog ni bukan aku yang punya.

Sebelum tu aku nak ucapkan Selamat berpuasa semua blogger, yang kenal, tak kenal buat-buat kenal sudah... Puasa dah masuk hari ke 6, tahun ni agak mencabar sikit bagi aku sebab tak berapa nak sihat. Semoga ada kekuatan berpuasa sehingga habis.

Baju raya dah tempah 2 pasang, memang meletop taun ni punye konsep! Kuih raya tak taulah,rasa beli kopok-kopok je cukup. duit raya, kad raya tu semua belum siap lagi. Nak berjalan memang bercinta, ponek!

Ok kawan-kawna,dah tak larat nak menaip, semoga semuanya selamat, amin....